Werk

Syngenta

  • Klant Syngenta Benelux
Voor Syngenta mochten we een vernieuwde (merk)strategie uitrollen binnen de Benelux. Na een periode van kennismaking met de organisatie, leveranciers, telers en distributeurs hebben we de strategie bepaald en de marketingcampagne Harvesting progress. Together gelanceerd.
Contact
Harvesting progress. Together.
Eindelijk! Een “No nonsense” marketingbureau met heldere afspraken, die al snel doorhebben waar je als klant naar toe wilt en hier de meest creatieve concepten voor bedenken.

Emiel Russel Syngenta
Syngenta Seeds is een van ‘s werelds grootste ontwikkelaars en producenten van zaad voor boeren, commerciële telers, retailers en kleine zaadbedrijven. Het bedrijf, met het hoofdkantoor in de buurt van Chicago, VS, richt zich erop boeren te voorzien van krachtigere, sterkere en resistente planten om ziekten, droogte en ongedierte te bestrijden. Dit omvat innovatieve hybride variëteiten en biotechgewassen die kunnen gedijen in uitdagende groeiomstandigheden en tegelijkertijd tegemoetkomen aan de behoeften van de natuur en de samenleving.

Met 10.000 medewerkers in meer dan 70 landen biedt Syngenta Seeds een breed portfolio aan gewassen, met bijzondere sterke punten in maïs, sojabonen, zonnebloemen, granen en groenten.
Harvesting progress. Together. de campagne die momenteel vorm krijgt binnen de Benelux, is bij Syngenta Global ook opgepikt. De conclusie; ook in Europa, Afrika en het Midden-Oosten gaat deze nieuwe marketingcampagne uitgerold worden. Daar zijn we zeker trots op! ‘VersVoer rondje wereld”
-VersVoer
Ontdek meer projecten