Werk

De Viersprong

  • Klant ggz de Viersprong
Voor veel organisaties mogen wij (mee)bouwen aan een sterk werkgeversmerk. Zo ook voor de Viersprong. Hoe onderscheid je jezelf als werkgever op de arbeidsmarkt? Hoe verbind je jouw huidige én toekomstige werknemers aan de organisatie. Na een traject van waardevolle brainstormsessies, panels en deskresearch hebben we een vernieuwend werkgeversmerk traject uitgerold verpakt in de wervingscampagne Beter word je niet alleen.

De Viersprong ggz specialist in persoonlijkheidsstoornissen en gedragsproblemen. Met een rijke historie en zo’n zeven locaties in Nederland is de Viersprong een toonaangevende club waar innovatie, kennisdeling en focus op duurzame behandelresultaten centraal staan. (Vroeg)tijdige interventies en zo maatschappelijke betekenis hebben door bij te dragen aan mentale gezondheid. De Viersprong gaat een stap verder. Wetenschappelijk onderzoek, verbeteren van landelijke behandelmethodieken, het delen van kennis: wereldwijd.

Nieuwsgierig naar onze expertises en hoe wij dit project hebben aangepakt? Wij vertellen je er graag meer over.
Contact
Beter word je niet alleen
"Na een paar goede verdieping sessies werden we meegenomen in een verrassend concept wat lang houdbaar is! Hier zijn we heel blij mee."

Tessa Vroeg op De Viersprong
Onder het mom van ‚take your own advice‘ worden in deze wervingscampagne dergelijke evergreens ingezet in de context van de aanstaande carrièreontwikkeling van de potentiële nieuwe werknemer. Het is gebaseerd op een pay off die van toepassing is op patiënten als ook voor ggz professionals zelf zoekende naar een baan, waar zij de beste zorg kunnen bieden en het beste uit zichzelf kunnen halen: Door samen te werken met “the best in the business“ in een bedrijf dat kwaliteit voorop stelt met oog voor de menselijke factor.
“Het bouwen van een betekenisvol merk, een identiteit met kloppend verhaal. Daar worden wij blij van. Geen decoratie. Néé, wij gaan voor visuele communicatie."
-VersVoer
Ontdek meer projecten