Het was deze zomer feest bij VersVoer. Dat vierden wij, weken lang…! Wij doen wat we doen en voor ons is het helder waarom. Op een bierviltje begon ons verhaal zo’n 5 jaar geleden en nog steeds lachen we elke dag!

Wij genieten ook van de vaak gehoorde opmerking: “Maken jullie nog meer dan alleen video?” Jazeker! We trekken een blik open met van alles! Of de opmerking van onze lieve bezorgde moeders… “Maar dames dat CUTwijven gedoe, dat schrikt toch opdrachtgevers af?” Jazeker! Dat zal vast… maar dan matchen we niet met ze. Punt. Of klanten die na weken nieuwsgierig opmerken… “Die Friday Bitchday wat is dat dan precies?” Nou, dat is dé creatieve dag van de week én de dag voor het weekend. En oké… we zullen eerlijk zijn, het is ook de dag dat wij de binnengekomen e-mails beantwoorden met de vraag: “Hi VersVoer, we hebben een toffe klus voor jullie. Er is alleen géén budget maar je kunt jezelf wel laten zien blablabla…”

De opmerking van onze hardwerkende jongens afgelopen jaar is ons ook zeker bij gebleven (komt op een tegeltje heren) “Jullie doen soms CUT tegen ons, maar we maken wel CUT vette dingen met z’n allen!”… Jazeker jij = ik!

VersVoer = ons verhaal en oké nu even toch dat commerciële (smerige) bruggetje: kom tie! STORYTELLING. Als helder is waarom een bedrijf doet wat ze doet (corporate identity), kun je een betekenisvol verhaal vertellen (storytelling). Een organisatie handelt vanuit eigen gedachte (ofwel de kern beweging waarom een bedrijf is geboren). Authentiek zijn en soms… ja dat klinkt dan weer zo CUT maar ‘schijt hebben’. Wanneer je handelt vanuit eigen kunde én mening en dit doorvertaalt in een sterke visie, missie met lange termijn strategie komt het goed.

Het ontdekken wat jullie verhaal is daar helpen wij graag bij. Dit formuleren en concreet maken ook! En natuurlijk die volgende stap: hoe dan, in welke vorm, welke setting, welke communicatie stijl, look & feel etc.

Oké om een lang verhaal kort te maken… Koffie?! Noordzijde Haven 52 Bergen op Zoom.