CHECK Veiligheidscampagne Lamb Weston Meijer

Sinds begin 2017 draaide de veiligheidscampagne genaamd CHECK! op volle toeren bij Lamb Weston Meijer. VersVoer bedacht het concept en was verantwoordelijk voor de volledige realisatie en uitrol van de campagne. Niet top-down maar vanuit eigen denk- en handelswijze van de medewerkers, daar ligt de kracht van het concept CHECK! Elke medewerker wordt blij van een hygiënische omgeving, dat spreekt voor zich. Maar er bewust bij stilstaan en zelf een bijdrage leveren om deze status te bereiken is vaak een stap verder. En die stap, die echt zetten, dat doe je samen. Doel: de afspraken op de werkvloer top of mind houden om een kwalitatief en voedselveilig product te leveren aan de klant. Het concept was verpakt in een creatieve boodschap inclusief pay-off. De campagne was opgebouwd uit drie fases. F1 trigger (informerend en zendergericht). F2 bewustwording (activerend). F3 interactie (eigen initiatief vanuit de medewerkers). Middels zes intensieve deel-campagnes (crossmediaal) stond centraal: “het verhogen van veiligheid, gezondheid & welzijn op de werkvloer en de persoonlijke ontwikkeling onder alle medewerkers”. VersVoer regisseerde de volledige campagne-periode alle acties, bewaakte het concept en realiseerde de benodigde middelen en communicatie uitingen. Denk hierbij aan design posters/flyers, infographics, online handelingen, presentatie content, animaties, video etc.